Týždeň v skratke

Ahojte! Víkend máme za sebou a vzhúru do nového týždňa:) Dnes sme sa vybrali s Bartom na krásnu túru, kde sme vyšli na horu Constantia Nek a po ceste sme našli pekný vodopád:) Túra trvala 3 hodiny a dala mi dosť zabrať, kedže tam bolo milión schodov a bolo to nonstop iba do kopca:D Na večeru som mala neskutočnú chuť na lokše, tak som si ich spravila, aby som sa cítila ako doma:)
Tento týždeň tu bol sviatok Mandela Day, kde ľudia robia dobré skutky. Ja som uhačkovala 2 šály, ktoré sa potom povešali na stromy v parku a ľudia bez domova si ich mohli zobrať a ohriať sa teraz v zime. 
V štvrtok sme si boli zabehať, na to sme si kúpili smoothie v našej obľúbenej kaviarni Vida caffe a autom sme sa dostali na Chapmanns peak, odkiaľ sme sledovali západ slnka a bolo to krásne romantické.  Toto tu milujem, že nebývame priamo v centre Kapského mesta, ale v časti Hout Bay, kde máme hory, pláž a centrum. Skoro každé ráno vstaneme a ideme sa prejsť na pláž, za čo som veľmi vdačná:) 

Rozmýšľam, čo takého sa ešte stalo, ale nič mi nenapadá, okrem toho že hačkujem a vyrábam rôzne veci haha:) Som taký kutil:D
Pozdravujem Vás!!♥ A pekný týždeň:)















Takéto pekné sme našli na pláži:)












6 komentárov:

  1. Vyzerá to užasne, krásne fotky Leni :)

    http://alexandraspiriakova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta fotka, kde sedíš a usmíváš se a máš sluneční brýle - to je snad nejhezčí fotka, jakou jsem u tebe viděla - tam se tak přirozeně směješ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňujem tvoje fotky z Kapského...fakt krásne Leni a s Bartom vám to veľmi sekne :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeme veľmi pekne aj s Bartom a pozdravujeme Simi:))

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...